اخبار مرتبط
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)شعبه همدان با همکاری انجمن جامعه شناسی ایران( شعبه همدان) و مرکز مشاوره جهاددانشگاهی همدان ، نشست علمی- با عنوان" واکاوی ریشه¬ها و پیامدهای پدیده طلاق در استان همدان" را برگزار کرد.
شنبه, 13 خرداد,1402
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)شعبه همدان با همکاری انجمن جامعه شناسی ایران( شعبه همدان) و مرکز مشاوره جهاددانشگاهی همدان همایش " تحولات خانواده و پیامدهای آن " را برگزار کرد. چکیده سخنرانی‌های این همایش که در دو بخش سخنرانی و پنل علمی برگزار شد به گزارش روابط عمومی اسپای همدان در ادامه آمده است؛
چهار شنبه, 10 خرداد,1402
به گزارش روابط عمومی ایسپا، روز دوشنبه 25 بهمن 1400 جلسه هم‌اندیشی بین مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) و انجمن متخصصان روابط عمومی ایران با محوریت همکاری‌های مشترک برگزار شد. در این جلسه رئیس و معاونان ایسپا و رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن حضور داشتند.
چهار شنبه, 27 بهمن,1400
به گزارش روابط عمومی ایسپا، سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون محیط زیست روز دوشنبه 29 آذرماه از مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین نتایج نظرسنجی و پیمایش‌های ایسپا قرار گرفت.
سه شنبه, 30 آذر,1400
به گزارش روابط عمومی ایسپا،‌ هفتم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس و روز سرباز، مراسم تقدیر از فعالیت سربازان امریه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) با حضور رئیس و معاونان ایسپا برگزار شد.
شنبه, 10 مهر,1400
به گزارش روابط عمومی ایسپا، وبینار «روابط عمومی، سواد رسانه ای و افکارعمومی » به مناسبت هفته روابط عمومی به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه همدان، روابط عمومی جهاددانشگاهی همدان و خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا روز یکشنبه 2 خرداد 1400 برگزار شد.
دوشنبه, 03 خرداد,1400
عضو هیئت علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گفت: باید بررسی کنیم که در ارتباط با بحران‌ها چه اطلاعاتی به ذی‌نفعان انتقال دهیم تا واکنش مناسبی داشته باشند چراکه جریان‌های ارتباطات بر ماهیت جامعه تأثیرگذارند و وقتی حرفی می زنند یا به حرفی عمل می‌کنند، برگشت ناپذیر است و اثر خود را در ماهیت و هویت اجتماعی می‌گذارد.
شنبه, 01 خرداد,1400
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) واحد کردستان وبینار تخصصی «روابط عمومی ها و سنجش افکار عمومی؛ ضرورت ها، مسئولیت ها و راهبردها» را با هدف آشنایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی و نیز دانشجویان با اهمیت و جایگاه تحقیقات افکار عمومی در توسعه ارتباطات سازمانی برگزار می کند.
سه شنبه, 07 بهمن,1399
نشست نورانگار یازدهم، روز دوشنبه 24 آذرماه 1399 به صورت وبینار و با حضور دکتر مسعود کوثری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و مهدی رفیعی بهابادی سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) برگزار خواهد شد.
الثلاثاء, 08 ديسمبر,2020
به گزارش روابط عمومی ایسپا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) واحد آذربایجان شرقی با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی دهمین نشست تخصصی نوانگار را 22 مهرماه 1399 برگزار می کند
شنبه, 19 مهر,1399
کمک به توسعه و ترویج ورزش های همگانی در کشور از طریق اجرای تحقیقات و نظرسنجی ها با موضوعات مرتبط و تحقق سیاست گذاری مبتنی بر شواهد علمی و آماری در این حوزه از جمله اهداف تفاهم نامه قید شده است.
چهار شنبه, 29 مرداد,1399
دوره آموزشی مجازی 12 گام تا روابط عمومی برتر (ویژه مدیران و فعالان حوزه روابط عومی و ارتباطات در سازمان ها
یکشنبه, 05 مرداد,1399
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir