گزارش تصویری
اولین نشست از سلسله نشست‌های انتخاباتی ایسپا با موضوع؛ «سیر مفهوم مردم در چهار دهه گذشته» با سخنرانی دکتر مهدی منتظر قائم دانشیار دانشگاه تهران و دکتر محمد باقر خرمشاد استاد دانشگاه علامه طباطبایی(ره) برگزار شد.
یکشنبه, 03 دی,1402
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه همدان به مناسبت هفته پژوهش برگزار می‌کند: نشست تخصصی «کاربرد پژوهش‌های اجتماعی در نظام سیاست‌گذاری»
سه شنبه, 28 آذر,1402
به مناسبت هفته پژوهش، کارگاه دانش‌افزایی «هنر پرسشگری در تحقیقات افکار عمومی» توسط ایسپا و سازمان جهاددانشگاهی شهید بهشتی برگزار شد.
سه شنبه, 28 آذر,1402
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)‌ با همکاری روابط عمومی استانداری ایلام و با حمایت دفتر سیاسی و انتخابات استانداری ایلام، یازدهمین سمینار تخصصی نوانگار با عنوان «افکارسنجی و روابط عمومی» را در تاریخ یازدهم مردادماه ۱۴۰۲ برگزار کرد.
دوشنبه, 16 مرداد,1402
فعالیت جهادگران در هشت سال دفاع مقدس و حتی در سال‌های اخیر سبب شد تا تقدیم ۱۰۳ شهید به انقلاب اسلامی و در راه آرمان‌های والای آن بر تارک نشان جهاددانشگاهی نقش بندد؛ اما روز ۲۷ دی‌ماه حکایت دیگری دارد و یادآور شهادت ۲۲ جهادگر فعال در کارگاه ساخت قطعات و مهمات موردنیاز جبهه‌ها در دانشگاه تبریز در سال ۱۳۶۵ است که تاریخ شهادت این گل‌های پرپرشده بوستان علم، ایمان و عمل به‌عنوان «روز شهدای جهاددانشگاهی» نام می‌گیرد.
سه شنبه, 27 دی,1401
در این نشست دکتر «محمدمهدی لبیبی» استاد دانشگاه و پژوهشگر اجتماعی به دبیری حدیث میرزامحمدی پژوهشگر ایسپا، پیرامون آخرین نتایج نظرسنجی‌های ایسپا درخصوص نگرش جوانان به ازدواج و فرزندآوری و سیاست‌های دولت در این موضوع، سخنرانی کرد.
چهار شنبه, 18 اسفند,1400
نشست «پیوست افکار عمومی سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای دولت» روز چهارشنبه 22 دی ماه با حضور دکتر حسین ایمانی جاجرمی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و دکتر رضا صفری شالی عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی برگزار گردید.
دوشنبه, 27 دی,1400
نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی از 6 تا 9 دی‌ماه 1400 در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار شد. در این نمایشگاه جمعی از مسئولان سازمان‌های و نهادهای عمومی، دولتی و لشکری از نمایشگاه و غرفه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) بازدید کردند.
یکشنبه, 12 دی,1400
مراسم پایانی «جشنواره تحقیقات برتر شعب ایسپا» 25 مهرماه 1400 برگزار شد، از بین 70 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره 4 اثر به عنوان طرح‌های «شایسته تقدیر» معرفی شدند و با حضور رییس جهاد دانشگاهی از آن‌ها تقدیر شد
دوشنبه, 26 مهر,1400
مراسم تقدیر از فعالان مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
سه شنبه, 01 تیر,1400
همزمان با هفته پژوهش از سامانه جدید نظرسنجی ایسپا و کتاب «پیمایش ملی کیفیت زندگی مردم ایران بر اساس پرسشنامه سازمان سلامت جهان» با حضور دکتر طیبی، ریاست جهاد دانشگاهی و دکتر حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری رونمایی شد.
سه شنبه, 25 آذر,1399
به گزارش روابط عمومی ایسپا، دومین جلسه هیئت مدیره ایسپا در سال 1399 با حضور دکتر طیبی رئیس جهاددانشگاهی، دکتر علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، دکتر حاجیانی معاون پژوهشی مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری، دکتر جوادی یگانه معاون اجتماعی شهردار تهران و مهدی رفیعی سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در تاریخ 16 تیرماه 1399 برگزار شد.
سه شنبه, 17 تیر,1399
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir