گزارش تصویری
به گزارش روابط عمومی ایسپا، ششمین نشست تخصصی نوانگار با حضور رئیس جهاددانشگاهی کردستان، مدیر کل روابط عمومی استانداری و با حضور بیش از یک صد نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان اهای استان کردستان در تاریخ 20 دی ماه 1396 برگزار شد
شنبه, 15 اردیبهشت,1397
به گزارش روابط عمومي ايسپا، جمعي ازصاحب نظران و متخصصان علوم انساني عراق، روز چهارشنبه ، 27 دي ماه 1396 جهت آشنايي با فنون نظرسنجي و روند اجراي طرح هاي نظرسنجي هاي انجام شده در ايسپا، از اين مركز بازديد كردند
چهار شنبه, 27 دی,1396
به گزارش روابط عمومي ايسپا،‌ پنل تخصصي ايسپا با موضوع «فرهنگ سياسي و رفتار انتخاباتي مردم ايران» در چهارمين نشست ملي «پژوهش اجتماعي و فرهنگي در جامعه ايران» روز سه شنبه 5 دي ماه 1396 در دانشكده علوم اجتماعي دانشگاه علامه طباطبايي برگزار شد.
یکشنبه, 10 دی,1396
نشست به كجا چنين شتابان؟!بررسی اخلاق اجتماعی در ایران دوشنبه 13 آذرماه، در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان تهران برگزار شد
سه شنبه, 14 آذر,1396
مراسم تقدیر از فعالان نظرسنجی‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری صبح امروز 27 شهریورماه با حضور معاونین فرهنگی جهاد دانشگاهی و مدیران اجرایی شعب مرکز افکارسنجی دانشجویان کشور در سازمان قرآنی دانشگاهیان برگزار شد.
دوشنبه, 27 شهریور,1396
شانزدهمين نشست از سلسه نشست هاي عصر گفت و گو با موضوع «زنان و احساس امنيت در زنان» با حضور حديث ميرزامحمدي، دبير كارگروه زنان و خانواده ايسپا و سميه بياباني، پژوهشگر مهمان ايسپا، به تاريخ 6 شهريور 1396 در مركزافكارسنجي دانشجويان ايران (ايسپا) برگزار گرديد.
دوشنبه, 06 شهریور,1396
پانزدهمين نشست از سلسه نشست هاي عصر گفت و گو با موضوع «ارزيابي انتقادي از واكنش افكارعمومي در ماجراي قتل آتنا» با حضور سیدحسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاري اجتماعی، فردین علیخواه، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه و محمد عاملی، به تاريخ 2 مرداد 1396 در مركزافكارسنجي دانشجويان ايران (ايسپا) برگزار گرديد.
سه شنبه, 03 مرداد,1396
با حضور منتخبان معاونان فرهنگي جهاددانشگاهي؛ نخستين جلسه شوراي فني شعب ايسپا برگزار شد
سه شنبه, 27 تیر,1396
حجت السلام و المسلمين جناب آقاي احمد مازني؛ نماينده تهران در مجلس دهم، به منظور آشنايي بيشتر با اهداف و فعاليت هاي ايسپا به دعوت مركز افكارسنجي دانشجويان ایران(ایسپا) در روز شنبه 17 تيرماه 1396 از ایسپا بازدید کرد.
یکشنبه, 18 تیر,1396
نشست تحلیل رفتار انتخاباتی مردم هرمزگان که با هدف بررسی ابعاد فرهنگی اجتماعی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در استان هرمزگان با حضور سه تن از کارشناسان حوزه جغرافیای سیاسی، جامعه‌شناسی سیاسی و جامعه‌شناسی ارتباطات و با استقبال جمعی از دانشجویان و فعالین اجتماعی در جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان برگزار شد.
دوشنبه, 29 خرداد,1396
سیزدهمین نشست تخصصی عصر گفتگو با موضوع «افکار عمومی و اقشار طردشده؛ جامعه فعال و جامعه منفعل با نگاهی به پدیده کوله برها، گورخواب ها و کوه خواب ها» با حضور دکتر قانعی راد در تاریخ 17 اسفندماه 95 در ساختمان شماره 2 جهاد دانشگاهی، سالن شهید صبوری برگزار گردید
چهار شنبه, 18 اسفند,1395
چهارمین نشست منطقه ای شعب استانی ایسپا به میزبانی خراسان رضوی در تاریخ 8 اسفند ماه با حضور دکتر سعید پورعلی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، محمد آقاسی رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران،دکتر شمسیان، رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، معاونین فرهنگی و مدیران اجرایی در محل سالن شورای جهاددانشگاهی مشهد برگزار گردید.
سه شنبه, 10 اسفند,1395
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir