اخبار
مقاله ای با عنوان «نقش رسانه‌ها در هويت‌بخشي و فرهنگ‌سازي الگوي مصرف» از سوی مدير اجرايي مركز افكارسنجي دانشجویان ایران(ایسپا) واحد صنعتي اصفهان به كنفرانس بين‌المللي راهكارهاي علمي و عملی اصلاح الگوي مصرف (تجربيات جاري و استراتژي‌هاي آينده) ارسال شد.
12 اردیبهشت ,1389
طرح شناسایی خیرین مدرسه ساز و بررسی چگونگی ترویج این فرهنگ توسط ایسپای لرستان به سفارش سازمان نوسازی مدارس این استان اجرا می شود.
8 اردیبهشت ,1389
مركز افكارسنجي دانشجويان ايران(ايسپا) شعبه آذربايجان‌غربي نتايج طرح تحقيقاتي بررسي راهكارهاي گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را منتشر کرد.
8 اردیبهشت ,1389
کتاب افکار عمومی در ایران که شامل مقالاتی در زمینه افکار عمومی است از سوی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منتشر شد.
8 اردیبهشت ,1389
طی حکمی از سوی علی فروغی رئیس ایسپا و مدیر مسوول فصلنامه تحقیقات علوم اجتماعی ایران خانم طیبه خاکی به عنوان مدیر داخلی این فصلنامه منصوب شد.
8 اردیبهشت ,1389
در آغاز دهمین سالگرد تاسیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا) نشست مدیران اجرایی این مرکز در روزهای 21 و 22 اردیبهشت در دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی در تهران برگزار می شود.
8 اردیبهشت ,1389
طرح نيازسنجي از برنامه‌هاي فرهنگي دانشگاه‌ها و بررسي مولفه هاي تاثيرگذار از سوي مركز افكارسنجي دانشجويان ايران (ايسپا)ي آذربايجان‌غربي اجرا می شود.
6 اردیبهشت ,1389
معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) بمنظور برقراری و تجدید ارتباط با مشتریان خود در همایش دو روزه سلامت شهری حضور یافت.
6 اردیبهشت ,1389
طرح نظرسنجی بررسی میزان آشنایی شهروندان مشهدی از وظایف و فعالیت های سازمان انتقال خون و طرح بررسی میزان رضایت مراجعین به پایگاه انتقال خون توسط ایسپاس مشهد اجرا شد.
2 اردیبهشت ,1389
طرح های اجراشده در مرکز افکارسنجی خراسان رضوی طی پنج سال اخیر روند صعودی داشته است.
2 اردیبهشت ,1389
جلسه‌ مشترک جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان و كميته امداد امام خميني (ره) به منظور بررسی امکان همکاری های مشترک برگزار شد.
1 اردیبهشت ,1389
مقاله مدیر ایسپای صنعتی اصفهان با عنوان «نقش آموزه‌هاي امام خميني (ره) در هويت ملي و مذهبي جوانان» در بخش اصلي كنگره ملي بررسي انديشه‌هاي فرهنگي و اجتماعي حضرت امام خميني (ره)،به صورت چاپ در مجموعه مقالات و پوستر پذيرفته شده است.
1 اردیبهشت ,1389
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir