مقالات و یادداشت ها
افکار عمومی چیست؟ در عصر ما همراه با گسترش رسانه ها و افزایش سطح سواد عمومی، نیروی افکار عمومی اهمیتی دو چندان یافته است. افکار عمومی، موضوع مورد علاقه و مطالعه متخصصان رشته های مختلف مانند اقتصاددانان، مورخان، روزنامه نگاران، روان شناسان
11 بهمن ,1388
تشویق شعب استانی ایسپا به مشارکت جدیتر در برنامههای ستادی مرکز سیاستی است که از بدو تأسیس مرکز مورد توجه بوده اما در دو سال گذشته مورد اهتمام بیشتری قرار گرفته است.
1 آذر ,1388
یکی از جلوه‌های حضور مردم در هر جامعه مشارکتشان در انتخابات است. شرکت گسترده، یا کاهش مشارکت آنان میزان اهمیت این موضوع را در بین مردم می‌رساند و علاوه بر آن این نکته را مشخص می‌سازد که نظام حاکم تا چه اندازه دارای مقبولیت و مشروعیت از سوی
1 آذر ,1388
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir