طرح نظرسنجی رضایتمندی مشتریان از نحوه توزیع محصولات به پخش
طرح نظرسنجی رضایتمندی مشتریان از نحوه توزیع محصولات به پخش
30 فروردین ,1390

طرح نظر سنجی میزان رضایت مشتریان نسبت به نحوه توزیع محصولات شرکت به پخش باحجم 250 نمونه در فروشگاه های ده منطقه از مناطق شهر تهران  توسط گروه پرسشگری مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) اجرا شد .
مهدی حاج صادقیان مدیر گروه پرسشگری ایسپا گفت: این طرح به منظور اطلاع رسانی هر چه بهتر در زمینه توزیع محصولات به پخش در سطح ده منطقه از مناطق شهر تهران با هدف بررسی میزان رضایت مندی مشتریان از نحوه توزیع محصولات اجرا شد .
حاج صادقیان عمده محورهای مورد بررسی دراین نظرسنجی را میزان سود حاصل از فروش محصولات به پخش ،سهولت ارتباط با ویزیتور درزمان  توزیع کالا، وضعیت رسیدگی به شکایات مشتریان و نحوه عودت کالاهای مرجوعی خواند.
وی در ادامه گفت :زمان شروع این نظرسنجی  ابتدای سال جاری  بود و فروشگاههای  مناطق 19،18،16،10،8،6،4،2 ،15و20  پاسخگوی سوالات پرسشگران درزمینه  نحوه توزیع محصولات شرکت به پخش بودند.
وی مدت زمان سفارش تا توزیع کالا و بهترین زمان ویزیت و تحویل کالا را از جمله سوالات مطرح شده در این نظر سنجی ذکر کرد.

 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir