برخی رسانه ها با هویت نامشخص اخبار جعلی با عنوان ایسپا منتشر می‌کنند
برخی رسانه ها با هویت نامشخص اخبار جعلی با عنوان ایسپا منتشر می‌کنند
دوشنبه, 24 دی,1397

برخی رسانه ها با هویت نامشخص اخبار جعلی با عنوان ایسپا منتشر می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی ایسپا، متأسفانه طی چند ماه گذشته برخی سایت‎ها و کانال‎های خبری با هویت نامشخص، جهت انعکاس یافتن اخبار خویش و یا سایر اغراض، اقدام به انتشار یافته‎های جعلی از نظرسنجی‎های مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) نموده‎اند. ایسپا ضمن دعوت همگان‎ به رعایت اخلاق اجتماعی و حرفه‎ای و نیز ارج نهادن به نظرات عموم مردم و دانشگاهیان در پی تماس‎های متعدد تلفنی، به طور مجدد به اطلاع می‎رساند، یافته‎های طرح‎های نظرسنجی این مرکز تنها از راه‎های رسمی اعلام شده وبه صورت ویژه سایت این مرکز با نشانی www.ispa.ir انتشار می‎یابد. لذا سایر اخبار منتشر شده فاقد وجاهت علمی بوده و حق پیگیری حقوقی انتشار اخبار جعلی، برای مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) محفوظ می‎باشد.

 

        روابط عمومی

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران

(ایسپا)

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir