آشنایی با فاکتورهای مختلف در مورد خریداران پوشاک
کارفرمایی
پایان نامه دکتری خانم ندا ایرانی
خریداران پوشاک
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;"><span style="font-family: Tahoma;">پرسشگری و ورود اطلاعات پایان نامه دکتری یکی از دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی با هدف آشنایی با فاکتورهای مختلف در مورد خریداران پوشاک با تکمیل پرسشنامه در مراکز خرید توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه خراسان رضوی وبا حجم نمونه 300 نفر در شهر مشهد اجرا گردید. </span></span></p>
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir