اخبار
طرح پژوهشی«وضعيت پوشش و ميزان آرايش در بين بانوان تبريزي» به عنوان پژوهش برتر در حوزه فرهنگ عمومي استان آذربایجان شرقی برگزيده شد .
20 دی ,1388
جلسه ایسپای شعبه صنعتی اصفهان و مرکز آموزش فنی-حرفه ای استان درخصوص اجرای طرح سنجش رضایت فراگیران آن سازمان برگزار شد.
19 دی ,1388
طرح نظر سنجی «بررسی رضایت‌ شهروندان اصفهانی از پروژه تونل شهید آقاخانی » بنا به درخواست معاونت پژوهش و توسعه شهرداری اصفهان اجرا می شود.
15 دی ,1388
طرح«سنجش رضایتمندی فراگیران از آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای» با توجه به تفاهم‌نامه‌ی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان ،توسط ایسپا انجام می شود .
15 دی ,1388
ایسپای شعبه صنعتی اصفهان در اجرای طرح پژوهشی، آموزشی و مشاوره‌های حقوق خانواده در سطح شهرستان خمینی‌شهر که در آبان‌ماه امسال در سطح شهرستان خمینی‌شهر برگزار ‌شد همکاری نمود.
15 دی ,1388
بنا به درخواست فرماندار شهرستان خمینی‌شهر، برخی طرح‌های نظرسنجی مرتبط با این شهرستان که در مرکز افکارسنجی شعبه صنعتی اصفهان انجام شده بود به آن فرمانداری اعلام شد.
14 دی ,1388
مرکزافکارسنجی شعبه صنعتی اصفهان با دفتر آموزش و پژوهش استانداری در برگزاری همایش روابط مطلوب همسران همکاری نمود.
14 دی ,1388
گزارش شش‌ماهه‌ی اول سال88 مرکز افکارسنجی واحد صنعتی اصفهان در مهر و آبان، تدوین و جهت بهره برداری به مرکز افکارسنجی در تهران ارسال گردید.
14 دی ,1388
سی و دومین جلسه هیئت مدیره ایسپا با حضور دکتر طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی، دکتر حسام الدین آشنا، سعید پور علی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و علی فروغی رئیس ایسپا برگزار شد.
14 دی ,1388
طرح ارزیابی عملکرد فعالیت های فرهنگی در زمینه کلاس های حفظ قرآن کریم به سفارش معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی توسط مرکز افکارسنجی انجام پذیرفت.
13 دی ,1388
طرح نیازسنجي اوقات فراغت جوانان استان آذربایجان شرقی با حجم نمونه1982توسط مركز افكارسنجي دانشجويان ايران- شعبه تبريز و با حمايت مالي سازمان جوانان در سطح استان در مرداد 1388 انجام يافت.
12 دی ,1388
طرح نظر سنجی " بررسی تاثیر جمع آوری دست فروشان بر نظم و امنیت اجتماعی مردم شهر خرم آباد"توسط مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه لرستان اجرا می شود
9 دی ,1388
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir