دکتر سید فرید موسوی نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی: آمار و اطلاعات، لازمه سیاست گذاری و برنامه ریزی در مجلس است
دکتر سید فرید موسوی نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی: آمار و اطلاعات، لازمه سیاست گذاری و برنامه ریزی در مجلس است
الخميس, 05 سبتمبر,2019

به گزارش روابط عمومی ایسپا، دکتر سید فرید موسوی نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون جوانان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه 13 شهریور 1398 به منظور آشنایی بیشتر با اهداف و فعالیت های ایسپا و نیز افزایش تعاملات، از مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) بازدید کرد.

مهدی رفیعی سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ضمن تشریح وظایف و مأموریت های ایسپا، گزارش کلی از وضعیت اجتماعی، سیاسی و رفتار انتخاباتی شهروندان با توجه به یافته ها و نتایج طرح های «سنجش فرهنگ سیاسی مردم ایران» و «نظرسنجی از مردم تهران پیرامون یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی» و سایر طرح های نظرسنجی ارائه نمود. وی در ادامه بررسی «پتانسیل رفتار اعتراضی مردم ایران»، «سنجش شادکامی ایرانیان»، «کیفیت زندگی مردم ایران» و «رفتار سیاسی و انتخاباتی مردم ایران در انتخابات مجلس یازدهم» را از اهداف مهم و عملیاتی ایسپا در سال 1398 عنوان کرد. 

سید فرید موسوی، ضمن اطلاع از آخرین نتایج نظرسنجی های ملی و نظرسنجی¬های انتخاباتی پیرامون یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران، اظهار داشت: شرط لازم سیاست گذاری و برنامه ریزی اثربخش در حوزه های اجتماعی و جوانان توجه به آمار، اطلاعات و نتایج پژوهش ها و نظرسنجی ها است. بنابراین باید تعاملات و ارتباطات ایسپا با نمایندگان مجلس، فراکسیون جوانان، مرکز پژوهش ها و بدنه سیاست گذاری و برنامه ریزی کشور افزایش یابد.

رئیس فراکسیون جوانان مجلس بیان کرد: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی ها در حوزه نظرسنجی و تحقیقات افکار عمومی، ایسپا می تواند نقش پررنگی در رصد تحولات و تغییرات اجتماعی و فرهنگی کشور به خصوص در حوزه جوانان داشته باشد و با ارائه داده ¬ها و شواهد به روز و متقن به نمایندگان مجلس و سیاست گذاران عرصه اجتماعی و فرهنگی کمک کند. 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir