درهجدهمین نشست از سلسله نشست های عصر گفت و گوی ایسپا با موضوع «نسبت میان فاجعه با دولت و افکار عمومی» با حضور مدیران رسانه مطرح شد: مدیریت افکار عمومی در هنگام بحران باید چگونه باشد
درهجدهمین نشست از سلسله نشست های عصر گفت و گوی ایسپا با موضوع «نسبت میان فاجعه با دولت و افکار عمومی» با حضور مدیران رسانه مطرح شد: مدیریت افکار عمومی در هنگام بحران باید چگونه باشد
چهار شنبه, 04 اردیبهشت,1398

 

در نشست بررسی نسبت میان فاجعه با دولت و افکار عمومی با تأکید بر اینکه باید مرجعیت خبر در بحران دست رسانه‌های رسمی باشد، مطرح شد: همه باید در نظر داشته باشیم که قبل از اینکه کاربر اینستاگرام و توییتر باشیم، مسئولیت دینی و‌ اجتماعی داریم. آخرین مقصر کاربران هستند؛ با این حال اگر رسانه‌ها جای خود را در صدا‌های موجود باز نکنند، بازنده خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی ایسپا به نقل از ایرنا، هجدهمین نشست از سلسله نشست های عصر گفت و گوی ایسپا با موضوع نسبت میان فاجعه با دولت و افکار عمومی با محوریت مدیریت افکار عمومی، سه شنبه سوم اردیبهشت 1398 با حضور «پدرام الوندی » معاون خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و «محمد حسین ساعی » رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه صداوسیما در سالن شهید صبوری ساختمان شماره دو  جهاددانشگاهی  به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) برگزار شد.

درهجدهمین نشست از سلسله نشست های عصر گفت و گوی ایسپا با موضوع «نسبت میان فاجعه با دولت و افکار عمومی» با حضور مدیران رسانه مطرح شد: مدیریت افکار عمومی در هنگام بحران باید چگونه باشد
درهجدهمین نشست از سلسله نشست های عصر گفت و گوی ایسپا با موضوع «نسبت میان فاجعه با دولت و افکار عمومی» با حضور مدیران رسانه مطرح شد: مدیریت افکار عمومی در هنگام بحران باید چگونه باشد
درهجدهمین نشست از سلسله نشست های عصر گفت و گوی ایسپا با موضوع «نسبت میان فاجعه با دولت و افکار عمومی» با حضور مدیران رسانه مطرح شد: مدیریت افکار عمومی در هنگام بحران باید چگونه باشد
درهجدهمین نشست از سلسله نشست های عصر گفت و گوی ایسپا با موضوع «نسبت میان فاجعه با دولت و افکار عمومی» با حضور مدیران رسانه مطرح شد: مدیریت افکار عمومی در هنگام بحران باید چگونه باشد
درهجدهمین نشست از سلسله نشست های عصر گفت و گوی ایسپا با موضوع «نسبت میان فاجعه با دولت و افکار عمومی» با حضور مدیران رسانه مطرح شد: مدیریت افکار عمومی در هنگام بحران باید چگونه باشد
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2019 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir