«ویژگی های مدیران برتر» با حضور پژوهشگر برتر کشور بررسی شد
«ویژگی های مدیران برتر» با حضور پژوهشگر برتر کشور بررسی شد
یکشنبه, 09 دی,1397

«ویژگی های مدیران برتر» با حضور پژوهشگر برتر کشور بررسی شد

نشست «ویژگی های مدیران برتر» در خصوص ويژگي هاي مديران موفق با حضور آرش شاهین (عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان و پژوهشگر برتر کشور در سال 97) به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ایسپا به نقل از  جهاد دانشگاهي واحد اصفهان، آرش شاهين یکشنبه (2 دی ماه) در نشست «ویژگی های مدیران برتر» در خصوص ويژگي هاي مديران موفق که به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد،اظهار كرد: «گفتمان مداري»، «عمل گرايي»، «قابليت تحليل نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهديد و دورانديشي»، «قابليت تشخيص و محدوده قلمرو عمل»، «قابليت همكاري گروهي و تيم سازي»، «تفكر نظام مند و مبتني بر ساختار»، «داشتن تفكر مبتني بر سرآمدي و كمال گرايي»،«روحيه وقف و مشاركت همه جانبه» و "بهره گيري موثر از آموزه هاي ديني" از ويژگي هاي مديران موفق است.

وي افزود: "داشتن روحيه مميزي و ارزيابي"، "برخورداري از دانش مديريت علمي"، "توان رهبري و فرهنگ سازي"، "روحيه ياددهندگي و يادگيرندگي"، "قابليت تحليل هزينه و فايده"، "تمركز بر بهبود مستمر"، "تمركز بر توانمندسازي"، "برخورداري از روحيه و نگرش فرآيندي" و"برخورداري از نگرش سيستمي"،  از ديگر خصوصيات اين گونه از مديران به شمار می آید.

استاد مديريت دانشگاه اصفهان با بيان اينكه مدير متعهد داراي اهداف كلان است، ادامه داد: مدیر متعهد داراي سنجش عملكرد است زيرا تنها زماني مي توانيم شرايط را بهبود دهيم كه بتوان عملكردها را ارزيابي كرد.

شاهين اضافه كرد: هم چنين مدير نبايد تنها شعار دهد بلكه بايد به وعده خود عمل كندو هدف او بايد خدمت باشد.

در پايان اين نشست محمود مراثی (رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان) از دكتر آرش شاهين، استاد مديريت دانشگاه اصفهان به عنوان پژوهشگر برتر كشوري با اهداي لوح تقدير، قدردانی شد.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir