تفاهم‌نامه همکاری با محوریت افکارسنجی بین جهاددانشگاهی واحد همدان و شورای اسلامی شهر همدان منعقد شد
تفاهم‌نامه همکاری با محوریت افکارسنجی بین جهاددانشگاهی واحد همدان و شورای اسلامی شهر همدان منعقد شد
شنبه, 08 دی,1397

تفاهم‌نامه همکاری با محوریت افکارسنجی بین جهاددانشگاهی واحد همدان و شورای اسلامی شهر همدان منعقد شد.

 به گزارش روابط عمومی ایسپا به نقل از ایسنا، منطقه همدان، رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان در این آئین، بر استفاده هر دو مجموعه از پتانسیل‌های یکدیگر تأکید کرد و گفت: جهاددانشگاهی توانسته علم را به فناوری و فناوری را به ثروت تبدیل کند.

 اکبر اسدی با بیان اینکه جهاددانشگاهی دارای 23 پژوهشکده و پژوهشگاه است و در حوزه های مختلف، ورود موفقیت آمیزی داشته است و با اشاره به بودجه کم دولتی این نهاد اظهار کرد: بیشتر درآمدهای جهاددانشگاهی با اتکاء به خود است و قوت و قدرت این نهاد انقلابی به علت برخورداری از بودجه دولتی نیست.

 اسدی با اشاره به فعالیت‌های علمی و مثمر ثمر مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران نیز بیان کرد: افکارسنجی در دنیا بعنوان یک صنعت به شمار می‌رود و جهاددانشگاهی توانسته با مشارکت اساتید و دانشجویان این مجموعه علمی و پژوهشی را در کل کشور ایجاد کند و پل ارتباطی خوبی بین مردم و مسئولان به وجود آورد. 

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز جهاد دانشگاهی را پتانسیل خوبی برای شهر برشمرد و با اشاره به تعداد دانشجویان مراکز دانشگاهی این نهاد، آن را فرصتی مغتنم برای برنامه ریزان شهری دانست. کامران گردان با بیان اینکه شهرداری جای آزمون و خطا نیست و باید از روشهای علمی در اداره شهر کمک گرفت، اظهار کرد: 8 کمیسیون در شورای شهر همدان فعال است که هریک تخصصی ویژه دارد و می توان از جهاد دانشگاهی در کمیسیونهای مربوطه استفاده کرد.

 سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: یکی از مهمترین فعالیت‌های مدیریت شهری، پیوند با مراکز دانشگاهی است. در مرکز پژوهش‌های شورای شهر پتانسیل‌های خوبی وجود دارد و بناست جمعی از نخبگان در مدیریت شهری وارد شوند تا از هدر رفت منابع جلوگیری شود.

 

 

 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir