رصد مداوم افکار مردم نیاز اولیه تصمیم‌گیران است
رصد مداوم افکار مردم نیاز اولیه تصمیم‌گیران است
سه شنبه, 16 مرداد,1397

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان از افتتاح طرح "توسعه مرکز خدمات تخصصی پزشکی"، راه‌اندازی "مرکز تشخیص اختلالات جنینی"، تاسیس "مرکز جراحی محدود"، تاسیس "فرهنگ‌سرای دانشجویی" و رونمایی از سه سامانه الکترونیکی در این سازمان در سال جاری خبر داد.

سیدعلیرضا علوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: محوریت تاسیس و تداوم فعالیت‌های جهاددانشگاهی براساس رفع نیازهای کشور، یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این نهاد است. رییس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ادامه داد: در شرایط امروز جامعه که شاهد تحولات جدیدی در رفتارهای اجتماعی هستیم، رصد مداوم افکار مردم و تحلیل آن در حوزه‌های مختلف، نیاز اولیه تصمیم‌گیران است. مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا) شعبه خوزستان در سال ۱۳۹۶ با انجام بیش از ۲۰ طرح افکارسنجی برای مدیران استان خوزستان به عنوان مجموعه‌ای تخصصی و فراسیاسی کوشیده است به صورت مستمر در حال رصد تحولات فکری جامعه باشد.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir