طبق نظرسنجی IFOP، پوتین قوی ترین رهبر جهان شناخته شده است
طبق نظرسنجی IFOP، پوتین قوی ترین رهبر جهان شناخته شده است
یکشنبه, 30 اردیبهشت,1397

طبق نظرسنجی IFOP، پوتین قوی ترین رهبر جهان شناخته شده است.

در تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده در آلمان، فرانسه و ایتالیا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، قوی‌ترین رهبر جهان شناخته شده است.

به گزارش روابط عمومی ایسپا به نقل از شفقنا ، در این نظرسنجی که توسط موسسه فرانسوی IFOP انجام شد، 34 درصد آلمانی‌ها، 34 درصد فرانسوی‌ها و 38 درصد ایتالیایی‌ها پوتین را قویترین رهبر بلامنازع در جهان می‌دانند.

از سوی دیگر 27 درصد آلمانی‌ها، 25 درصد فرانسوی‌ها و 29 درصد ایتالیایی‌ها دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را رهبری قوی در جهان می‌پندارند که در جایگاه دوم این نظرسنجی قرار گرفته است.

همچنین شی جینپینگ، رهبر چین و آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان در جایگاه سوم و چهارم قوی‌ترین رهبران جهان قرار دارند.

در این نظرسنجی زنان بیشتر از مردان معتقد بودند که رئیس جمهور روسیه قوی‌ترین رهبر جهان است.

این نظرسنجی از 22 تا 27 مارس از سوال شوندگان بالای هجده سال با درصد خطای آماری 3.1 درصد در آلمان، فرانسه و ایتالیا انجام شده است.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir