71 درصد فرانسوی‌ها خواهان کناره گیری فیون
71 درصد فرانسوی‌ها خواهان کناره گیری فیون
چهار شنبه, 25 اسفند,1395

71درصد فرانسوی‌ها خواهان کناره گیری فیون

نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می‌دهد، بیش از دو سوم فرانسوی‌ها مایلند فرانسوا فیون از نامزدی محافظه‌کاران برای انتخابات ریاست جمهوری به دلیل رسوایی کنار بکشد.

به گزارش روابط عمومی ایسپا به نقل از شفقنا، نتایج نظرسنجی ایفوپ برای روزنامه “لو ژورنال دو دیمانش” نشان می‌دهد، 71 درصد از رای دهندگان خواستار آن هستند تا فرانسوا فیون، نخست‌وزیر سابق فرانسه از رقابت‌های انتخاباتی عقب‌نشینی کند. فیون به رسوایی ایجاد شغل کاذب برای اعضای خانواده‌اش در پارلمان فرانسه و پرداخت پول به آنها به ازای کار انجام نشده متهم است.

نتایج این نظرسنجی حدود شش درصد بالاتر از نظرسنجی پیشین در 19 فوریه است.

فیون پیش از فاش شدن این جنجال به عنوان نامزد پیشتاز شناخته می‌شد و انتظار می‌رفت که در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در ماه مه و آوریل پیروز شود اما اکنون با فشارهایی برای کناره‌گیری مواجه شده است.

 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir