ایسپا؛ از گذشته تا آینده فرهنگی
ایسپا؛ از گذشته تا آینده فرهنگی
سه شنبه, 08 تیر,1395

چه دلایلی باعث شد که در زمان مدیریت شما ایسپا شکل بگیرد؟
فلسفه اصلی تأسیس ایسپا تأثیرگذاری صرف بر افکارعمومی نبوده، بلکه بیشتر از آنکه ایسپا یک مرکز نظرسنجی باشد یک مرکز فرهنگی با رویکرد فرهنگی است که رسالت پرورش فرهنگ و پرورش جامعه را دارد و در واقع هدف اصلی این مرکز و علت حدوث آن انتقال فرهنگ سازمانی، جهادی و اسلامی به نسل جوان و پویا ایران است.
شما چه عواملی را در ارتقاء کیفیت ایسپا مؤثر می‌دانید؟
به نظر من مهمتر از کیفیت کار مرکز، فلسفه حدوث آن است که فکر می‌کنم مرکز تا حدی از آن عدول کرده است؛ البته مطلب این صد در صد نیست و معتقدم باید به فرهنگ جهادی، کار فی سبیل الله، ازخودگذشتگی، ایثار و تلاش مداوم با روحیه انقلابی برای خدمت بیشتر به نظام و انقلاب بازگردیم و فعالیت داشته باشیم.
       
       
       
   
   

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir