آورده ایسپا؛ پرهیز از خطا، پیش از تصمیم گیری
آورده ایسپا؛ پرهیز از خطا، پیش از تصمیم گیری
سه شنبه, 08 تیر,1395

به نظر شما عملکرد ایسپا چگونه بوده است و چه پیشنهادی برای ارتقاء در آن دارید؟
بنده معتقدم این سازمان علمی نظرسنجی می‌تواند آیینه تمام نمای انعکاس نظرات مردم و یا بررسی موفقیت و یا عدم موفقیت آثار برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جامعه هدف به منظور اصلاح روش‌ها باشد. پرهیز از انجام دهی و خطا قبل از انجام هر گونه تصیمیم‌گیری و برنامه‌ریزی با انجام نظر سنجی از نخبگان و مردم می‌تواند از خدمات بسیار مثبت یک سازمان دانش بنیان نظرسنجی باشد. اینجانب شاهد بودم که ایسپا تلاش نموده تا نمونه موفق چنین سازمانی باشد و افسوس و صد افسوس که به نظر سنجی علمی و صادقانه ایسپا در انعکاس واقعیات جامعه بیش از این توجه نمی‌شود.
چه پیشنهادی برای ارتقاء عملکرد ایسپا دارید؟
ایسپا باید صادقانه و بدون هرگونه سیاسی کاری مسائل و مشکلات جامعه و مردم را بیان نماید. طبیعی است مسئولین محترم ایسپا و جهاددانشگاهی بررسی صلاحدید این گزارش‌ها را برای مسئولین و یا مردم ارائه نماید. برای اینکه ایسپا بتواند به وظیفه اساسی خود عمل کند، باید بودجه لازم از طرف مدیریت جهاددانشگاهی در اختیار این سازمان گذاشته شود و مدیریت ایسپا باید بخشی از فعالیت خود را به فعالیت‌های سالم اقتصادی در حیطه تخصصی خود اختصاص دهد.
وظیفه ایسپا در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی چه می دانید؟
انعکاس واقعیت جامعه با انجام نظر سنجی‌های دقیق علمی و صحیح به مسئولین برای برنامه‌ریزی درست و این مهم بهترین راه ایسپا در به وقوع پیوستن حماسه سیاسی و اقتصادی است.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir