استفاده از تکنیک‌های روز و کارشناسان متعهد، افزایش تعامل با دانشگاه
استفاده از تکنیک‌های روز و کارشناسان متعهد، افزایش تعامل با دانشگاه
سه شنبه, 08 تیر,1395

ارزیابی شما از عملکرد ایسپا در طول 12 سال چیست؟
افکارسنجی یک اولویت برای هر کشوری است و نظر مردم سرمایه ملی آن کشوری، و بالطبع در ایران هم نگاه به افکارسنجی و تأسیس ایسپا از همین منظر است؛ اما خطرناک ترین نگاه به این مسئله مهم پنهان کاری و اعلام نکردن نتایج نظرسنجی به مردم و رو راست نبودن با مردم است که شاید در نهایت اعتماد مردم از بین برود و دیگر نظرسنجی ما را نظرسازی بدانند و این همان آسیب جدی نظرسنجی است. و ایسپا در طول حیات خود سه دوره را پشت سر گذاشته است: دوران طلائی: که در اوایل تأسیس ایسپا بوده، دوره رکود و دوره افول ایسپا که الان ایسپا دوره افول خود را می‌گذراند که باید تمام تلاش خودمان را به کار بگیریم و مشکلات این سازمان را برطرف بکنیم.

چه عواملی را در ارتقاء کیفیت ایسپا موثر می‌دانید؟
برای ارتقاء کیفیت کار باید باور به پنهان کاری را از بین برد و کیفیت افکارسنجی را با توجه به تکنیک‌های روز و در تعامل کارشناسان متعهد و پیوند با دانشگاه‌ها بخصوص دانشکده‌های علوم اجتماعی و صاحبنظران این حیطه افزایش دهیم و در نهایت شجاعت اعلام نتایج نظرسنجی را به مردم داشته باشیم هر چند که نتایج سفید نباشد چون نتیجه همین صراحت، اعتماد قوی به نظرسنجی‌های ماست.

       
       
       
   
   

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir