در دیدار اعضای ایسپا با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور؛ نظرسنجی ها نقش مهمی در اداره کشور دارد
در دیدار اعضای ایسپا با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور؛ نظرسنجی ها نقش مهمی در اداره کشور دارد
سه شنبه, 08 تیر,1395

رییس و شورای معاونین مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در تاریخ 24 فروردین 1393 با حجت الاسلام شاهمرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور دیدار و گفت و گو کردند. در این دیدار صمیمی که با حضور مهندس معینی معاون پژوهشی شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار گردید حجت الاسلام شاهمرادی به طور کامل در جریان فرایند انجام نظرسنجی های ایسپا قرار گرفت. همچنین در این دیدار بر نقش مهم و تاثیرگذار نظرسنجی ها در اداره کشور تاکید گردید. تاکید بر انجام متوالی و مستمر نظرسنجی، حرکت به سمت استاندارد شدن نظرسنجی ها در کل کشور و استفاده مناسب از ظرفیت ایسپا برای تحقق شعار سال از دیگر مواردی بود که توسط دبیر شورای فرهنگ عمومی مورد تاکید قرار گرفت. همچنین حجت الاسلام شاهمرادی در این جلسه بر همکاری هر چه بیشتر ایسپا برای تحقق اهداف شورا تاکید نمودند.
به گزارش روابط عمومی ایسپا در تاریخ 19 فروردین نیز رییس و شورای معاونین ایسپا به همراه معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با دکتر سید ضیاء هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دیدار . گفت و گو کردند. در این دیدار دکتر هاشمی با تاکید بر نقش و جایگاه ایسپا، مجددا انجام رصد فرهنگی را به عنوان یک مطالبه از ایسپا مطرح نمودند.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir